הסדרי נגישות

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר. חברת עוז נדל״ן שואפת להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות. כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי לנגישות תכנים באינטרנט ובמסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת נגיש בקליק.לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera בכפוף לתנאי היצרן.

אפשרויות הנגישות בתפריט:

·       התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת

·       התאמה לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS

·       חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

·       הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים

·       התאמות ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעי האתר

·       התאמת האתר לעיוורי צבעים

·       שינוי הפונט לקריא יותר

·       הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

·       הגדלת התצוגה לכ-200%

·       הדגשת קישורים באתר

·       הדגשת כותרות באתר

·       הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

·       הצהרת נגישות

·       שליחת משוב נגישות

 

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים ברח׳ בר כוכבא 23, מגדל VTower, בני ברק (קומה 10)

·      קיימות חניות נכים במגדל VTower וקיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).

·      קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.

·      הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.

·      קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות.

·      קיימים שלטי זיהוי והכוונה.

·      מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.

·      במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

 

שירות לקוחות נגיש

· הדרכות עובדים לשירות נגיש  – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

· מוקד טלפוני נגיש המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה.

· קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

שירות פרונטלי: קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:30-18:00

o  מייל: office@ozy.co.il

o  פניה באמצעות "צור קשר" באתר.

o  פניה באמצעות הדואר: בר כוכבא 23, בני ברק.

 

פניה לרכזת הנגישות


אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

 

פרטי רכזת נגישות בחברה:

שם:  גלית גרוסמן

טלפון:  03-6040012

מייל: galit@ozy.co.il

כתובת למשלוח דואר:  בר כוכבא 23, בני ברק

טופס יצירת קשר: לינק

 

הצהרת נגישות זו עודכנה ביום  1.5.2022